Leta i den här bloggen

onsdag 1 juni 2011

HEMMA IGEN

Eftersom jag jättelätt får massa soleksem så fick det, efter bara 2 dagar i solen, bli solning under parasollet + skjortan för att skydda armarna. Trist men så är det...
Jag och Dennis myser på terassen på hotellet.
Vårat hotell, Valamar Club i Dubrovnik.
Havet precis nedanför poolen.
Stora kryssningsfartyg la till vid hamnen nära vårat hotell.

HEEEEJ!

Nu är jag tillbaka igen! :) Efter en heeeelt underbar resa. ALLT har varit över förväntan. Maten, människorna, hotellet, vädret, staden. Ja, vi är så jäkla nöjda. Åk till Kroatien vettja! :)

Ni får bara dessa bilder just nu som är från mobilen. Jag börjar jobba om ca en och en halv timme så jag har inte tid att sitta och gå igenom alla bilder från kameran. Men vi har fotat massa fina bilder iaf.

Hade faktiskt med mig löpargrejor ner eftersom jag tyckte det skulle bli sånt långt uppehåll annars efter Gbg-varvet. Blev två morgonrundor men inte alls så långa men iaf skönt att det blev någon slags motion. ;) Men nu längtar jag efter en lång runda igen. Imorrn får det bli! Kram så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar