Leta i den här bloggen

torsdag 16 juni 2011

DAGENS nr. 2


Jaha, här kommer dagens andra outfit. :)
Efter jag fikat på stan blev det en löptur och det gick bra idag också, så härligt. Sprang dock lite kortare än i tisdags men med ett litet högre tempo. 7.36 km med 5.28 min/km.

Nu på kvällen har jag och Dennis grillat, gött. Som det ser ut så ska det ju bli ett riktigt jäkla skitväder imorrn så man fick ju passa på nu när det faktiskt var ganska skönt ute.

Nu är jag trött så strax blir det sängen med ett nytt nr av "Chic". Har ni köpt nya nr av "Sofis mode" då förresten? Mer läsning och nu kan man ju även prenumerera. Jag gillade det som det var innan, när man kunde köpa den som lösnr varje måndag, men, men, jag kommer garanterat teckna prenumeration. Kram

Jeansjacka och kjol - Lindex
Tischa - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar