Leta i den här bloggen

söndag 5 juni 2011

DAGENS MALANDE


Var ut och sprang "Tour Lindingö"-rundan på förmiddagen. Höll fan på att spy! Fattar inte vad det är frågan om. Snittade 6 min/km, så dåligt jue! Hur kan det kännas som att man är typ sämst tränad efter bara 2 veckor efter en halvmara?? Jag rörde ju ändå på mig, då väldigt mkt mindre än vanligt men ändå, på semestern. Och så sprang jag i torsdags, 6 km (svinjobbigt då också). Nää, jäklar vad besviken jag blev idag. :( Får väl iaf bli 2 rundor till innnan lördagen.

Btw, händer mycket nästa lördag. Först loppet på förmiddagen sen ska vi hem till Matta och Sofie och gratta underbara Neo som blir 1 år! :))
På kvällen är det lite grillfest hos ett par som bor en bit utanför Sala, kommer nog bli väldans trevligt. Dock får jag hålla mig i skinnet för jag jobbar söndagen.

Ja, imorrn är det då Nationaldagen och jobbar dag. Känns iaf helt okej med ett dagpass, får man lite extra i kassan också. :) Dessutom firar min mamma och pappa Pärlbröllop, alltså 30 år som gifta. Det är ju en förebild att sträva efter. ;) Har faktiskt fixat så deras bröllopsbild kommer i lokaltidningen på fredag, ett grattis från oss barn, hihi. En liten överraskning för dom!

Fasen, vad jag skriver nu då. :) Avslutar iaf med att skriva lite om BB. The big FINAL tonight!! Ska ju bara bli sååå spännande. Nu är jag lite smått kluven vem jag faktiskt tycker ska vinna. Martin har ingen röst av mig iaf utan någon av Peter och Simon håller jag på. Lutar nog mer åt Peter nu. Kikade nyss på fredagens avsnitt och såg Simons lilla "påhopp" där på Peter och då sjönk han nog lite allt. Trots att han verkligen verkar så genomsnäll och go. Men Peter är ju bara för jäkla skön. Ja, ringa och rösta kommer jag iaf att göra.

Ha det bra hörrni, kram!

Topp och shorts - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar