Leta i den här bloggen

torsdag 23 juni 2011

DAGENS

En trist dagens-bild fick det bli idag då batteriet var slut i kameran.

Jag och Dennis är som två pensionärer för vi ska lägga oss nu fast vi är lediga imorrn. :)
Nej, men ingen av oss är några direkta kvällsmänniskor, skönare att komma upp på morgonen istället. Vi har iaf ganska precis kikat klart på "127 timmar" så nu mår jag lite illa, ni som sett den förstår varför. Men den var bra iaf!

Jag var och hämtade ut den vita klänningen från H&M och oj, den var verkligen mycket, mycket finare än vad jag hade förväntat mig och den satt kanonbra. Så där har ni mitt val inför imorrn. Ska testa med ett par leggings under också som man i sånt fall kan sätta på sig senare mot kvällen om det blir kallt. Pricken över i:et blir såklart mina nya Jeffrey Campbell! Önskar att jag kunde göra en inbakad fläta av nåt slag, skulle passa så bra. Men tyvärr, jag är totalt sämst på det.

Jag ska självklart försöka hinna slänga upp en bild hur jag ser ut imorrn men hinner jag inte får ni den på lördag istället. So long my friends, natti, natti!

Skjorta och boots - H&M
Byxor - Only

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar