Leta i den här bloggen

torsdag 23 juni 2011

20110623


När jag såg hur snygg min vän Vivvi var i denna vita klänning från H&M och att den var på rea så kunde jag inte låta bli att klicka hem den. Även den blå fick följa med (även den på rea). Jag har ju då inte löst klädvalet för imorrn och var in nu och kikade på "min sida" på H&M och det ser ut som att den vita kommer att komma idag, tur. Sitter den bra så får det bli den. Den blåa var det självklart väntetid på. Alltså H&M är inte speciellt bra att beställa kläder från. Det tar tid och det är sällan man får allt i samma paket. Ja, ja huvudsaken var att den vita kommer. :)

Idag öser regnet ner och jag känner för att göra precis ingenting och så får det nog bli... Kram

1 kommentar:

  1. Tack goa! Bra köp! Hoppas den sitter som en smäck men det tror jag nog. Är sååå nöjd med min :-)

    Ha en riktigt fin midsommar och hoppas du hinner få klänningen. Kan bli så att jag har min imorrn också om det inte vräker ner och är massa mygg. Då blir det långklänning tror jag

    Kram
    /Vivi

    SvaraRadera