Leta i den här bloggen

tisdag 21 juni 2011

DAGENS




Hej!

Hur mår ni? Jag mår bara fint och har haft en bra ledig dag idag! Blev aldrig någon fika på stan utan jag och Emma drog upp till Annika och fikade där istället, mycket trevligt. Vi har planerat en Sthlms tripp nästa fredag. Bara Annika får barnvakt så tar vi tåget. Hoppas, hoppas, skulle vara såååå trevligt. Dessutom på kvällen då den 1 juli så ska jag, Dennis och en kompis till Dennis se TOTO på Skansen. Som jag ser fram emot det!! :)))

Annars har denna dag bestått av att vara kontaktperson, handlat lite småsaker på stan (bomullsrondeller, torrschampo, pincett). Ja, för den som ville veta, haha... Och avslutade kvällen med lite löpning. Sprang upp till Bråstaspåret, tog 2 varv där och sprang hem, lite lagom så där.

Imorrn väntas dyngspass sen när jag går av torsdag morgon så är jag ledig fram till måndag, gött! Kram

Topp och kjol - H&M
Sjal (som hårband) - Glitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar