Leta i den här bloggen

tisdag 7 juni 2011

LÖPSNACK

Denna klänning fick följa med hem idag från H&M, 149 kr. Gillar repbanden speciellt!
Dessa söta sandaler fick jag av mamma. Gillar dom massor! :)

Inte har jag hunnit med någon löpning idag inte. Fasen också. Hunnit och hunnit det låter ju men jag springer inte när det är 30 grader och solen står som högst. Nej, det utsätter inte jag mig för. Därför blev det ju då ingenting innan lunch och självklart inte heller på eftermiddagen. Sen var vi så hungriga både jag och Dennis mot kvällen så det var bara att käka och jag kan inte springa proppmätt så jag gav fan i`t. Nu är ju då funderingarna lite så att jag ska ta mig en kortare runda imorrn bitti innan jobbet och sen köra lite intervall-träning efter jobbet mot kvällen... Kan det vara nåt, ja jag ska ge det ett försök iaf! :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar