Leta i den här bloggen

måndag 6 juni 2011

DAGENS


Hello!

Vart en riktigt bra jobbdag idag på Nationaldagen! Efter jag slutat blev det en fika med mamma och pappa uppe i Månsan. Där var det riktigt svettigt att sitta men mycket trevligt och jag bjöd dom på fika eftersom det är deras bröllopsdag. :) Och duktig var jag att hålla tyst om bilden som kommer i tidningen på fredag. Annars har jag hur svårt som helst att hålla tyst om överraskningar så där, vill gärna berätta innan. :)

Annars är det inte mycket annat som händer. Ledig imorrn men känns ändå inte som så mycket ledigt. Blir jobblunch uppe i Månsan på dan och på eftermiddagen ska jag vara kontaktperson.
Just det, mamma hade köpt ett par jättefina sandaler till mig i Prag, dom kom hem därifrån igår. Visar vid ett annat tillfälle.

Kram

Klänning - Lindex
Väska - Kappahl
Skor - Sho sho
Brillor - Kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar