Leta i den här bloggen

måndag 13 juni 2011

ÄNTLIGEN LITE BLOGGANDE

Fantastiskt fint hus och vilken lant-idyll! Hur trevligt som helst var det i lördags kväll!
Fina Isa och Sandra!


HEEEEJ!

Alltså, så sämst bloggning av mig, I know! Men det fanns inte en suck till att hinna med i lördags och så jobbade jag ju dygn igen igår tills imorse.
Har precis kommit hem från en dag ute vid Tärnabadet med Emma och Emilie. Trevligt men blåste lite mycket bara...

Fick ju börja med att dra på mig kläderna jag hade i lördagskväll och fota nu för att visa er. Alldeles lagom slappt, bekvämt men ändå fint! Pricken över i:et, kilklackarna och den vita kuvertväskan. ;)
Kvällen var sååå himla trevlig, helt perfekt. Trevliga människor, god mat, bra musik och vilket underbart hus! Jag t o m och dansade, nykter! Det ni! ;) Synd att jag inte fotade mer än två bilder.

På eftermiddagen var vi ju och grattade Neo på hans 1-årsdag, inte ett enda kort därifrån heller. :( Men det var också jättetrevligt och han är så söt nu när han springer omkring.

Ja, och så till det jag började min lördag med, "Lidingö on tour"-loppet. 1 mil, kuperad bana, 30 grader varmt! PUH, säger jag! Satan så bedrövligt jobbigt det var. På slutet var det som att hela huvudet kokade men jag frös samtidigt. "Tuppskinn" på hela benen och armarna, lite läskigt faktiskt. Tiden blev 58 min och det var jag väl nöjd med, hade säkert gått bättre om inte det hade varit sådan hetta. Jag har ändå sprungit den där rundan på 54 min första gången.

Nu ska jag dammsuga lite sen ska jag hämta ut ett paket och det ska bli sååå spännande! Hoppas att dessa passar nu. Ni får självklart se senare... KRAM

Shorts - H&M
Linne - Gina
Skor - Sho sho
Väska - Kappahl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar