Leta i den här bloggen

onsdag 15 juni 2011

20110615

Har ätit på Mongolian Barbeque idag, så grymt gott! Kan vara min absoluta favvo-mat. :)
På eftermiddagen, när regnet öste ner, kikade jag på denna film. Heeelt underbar! Och Jake Gyllenhaal är ju så snygg. Bara älskar sådana här filmer... Ett tips till er som gillar romantiska komedier!

Nu ser jag fram emot en ledig helg, ska bli så skönt. Imorrn fyller min brorson Theo 2 år, tiden går fort. Har inhandlat lite presenter till honom idag. På lördag åker vi ut dit och grattar. På kvällen ska vi över till ett par här i stan på lite grill, igen. ;) Kommer väl dock inte bli lika härligt väder som vi hade i helgen. :( Men ser ändå fram emot det! Imorrn ska jag försöka skaka fram en outift-bild också, blir så dåligt med sånt när jag jobbar. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar