Leta i den här bloggen

torsdag 9 juni 2011

DAGENS

Självklart! Som jag njuter att sitta ensam med detta och en tidning. Livskvalitet! :)


Senilsnören Gina, 49 kr.


Skjortlinne Gina, 149 kr.
Sladdriga shorts H&M, 79 kr.
Kjol H&M, 149 kr.

HEJ!

Jag började denna dag med att rensa lite ogräs ute i hallonbuskarna. Sen kunde jag med gott samvete sola en timme. Lagom till efter lunch mulnade det på och då drog jag till Västerås.
Som ni ser blev det lite inköp. :)

Kjolen längst ner tänkte jag ha på lördag om vi åker ut på grillfesten (inte riktigt bestämt oss ännu). Till det tänkte jag ha mina bruna heels från Nelly som jag bara använt en gång och det var i vintras. Det är ju nu dom passar som allra bäst!
Just det, jag kom nu att jag köpte ett par hälinlägg till min svarta pumps också. Jag ger inte upp gällande dom. På nåt jäkla sätt ska det gå att få dom att sitta kvar på hälen. :)

Nu ska snart dra iväg på en löprunda, ser jag fram emot!
Imorrn jobbar jag dygn så då blir det kanske ingen bloggning. Kram på er!

Tischa - H&M
Jeansshorts - Lindex
Kilklackar - Sho sho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar