Leta i den här bloggen

lördag 25 juni 2011

MIDSOMMARDAGEN

Godförmiddag denna midsommardag!
Hoppas ni mår bra efter gårdagen. Det gör jag, väldigt trött dock.
Tyvärr har jag inte en enda bild från igår, jag är sämst, I know. Jag skulle fota outfit-bild innan vi skulle sticka hemifrån men kameran krånglade och jag var så stressad. Skulle be Karin fota mig på festen också men det glömde jag bort. Det enda bild det blev är den ni ser, i badrumsspegeln, haha...
Men vilken trevlig midsommarafton vi hade med massor av god mat, trevliga människor, skratt och dans.
Idag är planerna noll faktiskt. Solen är ju framme lite titt som tätt så jag funderar nästan på att gå ut och lägga mig med en tidning. Ikväll blir det mysmiddag och Sommarkrysset, perfekt lördagsunderhållning. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar