Leta i den här bloggen

lördag 11 februari 2012

20120211

 Har bakat en ananaspaj här på eftermiddagen som ska blir våran dessert till Mellon ikväll. Ja, det är jag som varit och "gröpat" lite i den redan. :) Ville kolla om den var klar....okej och smaka lite också då, haha... Fina fina pajformen som  jag fick av Sofie i 30-årspresent. :)
 Dennis och min härliga lördagsfrukost. Mmmm, så gott när man fixar lite exta. Hallon - och mangosmoothie i glaset till höger, så fräscht!


Gårdagens outfit. Invigde min lilla pälsväst. Theo var världssöt igår kväll och tyckte inte alls att jag skulle ha den på mig, "jag skulle ta av mig den" och jag skulle även "klippa håret". Haha, en ung man med bestämda åsikter. 

Trodde ni att jag var inne och födde barn??! ;)
Slog mig faktiskt att ni kanske tror det när jag inte bloggar på ett tag. Eller ja, så kommer det ju att bli när det väl är dags. Men nu blev det ett litet uppehåll ändå. :)

Har haft en alldeles lagom och perfekt lördag ihop med min Dennis. Var iväg till Ok och tvättade bilen, eller som sist, Dennis tvättar och jag sitter i och läser tidning. :) Var och handlade lite, svängde förbi Strömsbacka ( loppisställe/seconhand för dom som inte vet ). Nej men bara en enkel dag med inga måsten. Har riktigt njutit av det, känner att det finns faktiskt ingen ork till så mycket annat.

Så ja, mer än så har jag nog inte att skriva just nu. Planer för imorrn är inga. Har sett att det ska bli sol så en liten promenad kanske iaf. Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar