Leta i den här bloggen

fredag 10 februari 2012

MIN VARDAGSMINKNING


Dagens resultat. :)

Jag har tänkt flera gånger att jag ska visa mig hur jag sminkar mig till vardags. Jag är inte så där superintresserad av smink och skulle aldrig köpa svindyra produkter utan jag kör alltid lite budget. :)
Sen är ju inte jag den som går osminkad speciellt ofta. Jag skulle ju t ex aldrig få för mig att åka ner på stan, om jag skulle lunch eller fika, osminkad. Tycker jag ser alldeles för glåmig och trött utan...

Ja, då iaf som ni ser på bilden högst upp så är det dessa produkter jag använder:

* Puderborste, rougeborste, ögonbrynspenna och ögonskugga (använder bara den ljusa och inte varje dag) - H&M
* Rouge - Lorèal nr. 120 " Rose Santal"
* Concealer - Lorèals Touch Magique "Natural beige"
* Vit kajalpenna (till nedre, inre fransraden) - IsaDora nr. 50 "Satin white"
* Mascara - Lorèals Telescopic "Carbon black" (grym)
* Solpuder - IsaDora nr. 48 "Matte tan"
* Foundation - Maybelline "Dream Matte Mousse" nr. 30 "Sand"

Ja, men så då. Då vet ni! :)

Nu blir det strax lunch på stan med Norpis och Stella! Ikväll har jag bjudit in oss på mat hos mamma och pappa, ser jag mycket fram emot. Med syskon, respektive och söt-Theo! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar