Leta i den här bloggen

söndag 5 februari 2012

UTTRÅKAD FRUSTRATION

 Aston, alldeles nyss. Gillar att kika på storbilds-tv. :)
 Jag och Aston mös i soffan igår eftermiddag.
Godförmiddag!

Jag hade verkligen ingen som helst lust till att blogga igår. Var liksom inte riktigt på topp kände jag.
Var ner på stan på förmiddagen och fikade med Dennis, Erik och Karin, det var trevligt. Men det var ju så sjukt vidrigt att ens vara ute igår för att det var så kallt. Nä, jag blev bara på ett riktigt uruslet humör på em.
Och så jävla uttråkad rent ut sagt! Det var nog bara en sån frustration hos mig igår att gå med den här magen och det känns som man bara väntar och väntar... Jag har ju varit hemma i 5 veckor nu och man är ju hemma och är ledig för att man väntar på bebisen och det börjar väl ge ut sin rätt. Jag räknar väl mer eller mindre ner varje dag nu så... Undra hur jag kommer vara om jag går över 1 vecka, puh.

Lite gladare blev jag iaf när Mellon började igår kväll. Satan i gatan, Loreen ägde ju verkligen! Så sjukt jävla grym! Ska jag dansa till riktigt ordentligt sen när magen är borta. ;)

Nu måste jag ut på en kortare prommis känner jag. Ska försöka få på mig Dennis termobrallor får vi se om det funkar. Sen blir det iaf lunch på Månsan ihop med Matta, Sofie och Neo, myyys... :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar