Leta i den här bloggen

måndag 6 februari 2012

DAGENS FIFFIGA


Tyckte allt jag var lite fiffig idag. Har ingen skjorta som jag får igen längre och jag vill så gärna använda det så då passade jag på att ha det under den stickade tröjan för då syntes det inte att jag har halva uppknäppt. ;)
Var ner på en liten kortfika på Johanssons med Emma och Ebbe på förmiddagen. Efter det var jag och handlade sen har jag bara suttit i soffan. Gått hyffsat bra ändå, inte så rastlös. Läst lite tidning, kollat på en film, vilade ett tag. Ätit en stoooor skål fruktsallad, så himla gott. Tufft liv man lever va? ;)

Imorrn ska jag då iaf träffa Sofie, Emma och Sabina på lite förmiddagsfika, älskar att hänga med brudarna. Har funderat lite om jag ska ta mig in till Västerås en sväng efter det. Kanske... Kram


Skjorta - Gina
Stickat - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar