Leta i den här bloggen

onsdag 1 februari 2012

DAGENS



 Hello lovers! :)

Inte förren 21.30 var jag hemma igår kväll från frissan. Det var nämligen så att jag ställde upp som s k "hårmodell" för den här frisörsalongen. Dom skulle ha en ljusarefärgningskurs, eller vad det hette, och sökte då hårmodeller. Så därav var det på kvällstid och jag visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta.
Men alltså jag blev så himla toknöjd alltså. Och det fick dom nog höra närmare 10 ggr innan jag gick därifrån, haha... Men jag hade verkligen tänkt det innan att jag ville inte ha den där tokljusa slingningen eftersom utväxten blir så markant. Utan jag hade föreställt mig lite "guldigt" och så blev det ju precis som jag ville ha det. Så nu är det där jättemörka borta och det ser lite mer "naturligt" ut. I LOVE IT!!!

Jahapp, dagen idag då. Mamma ringde mig imorse och sa att brorsan skulle komma över med Theo och jag låg faktiskt just då i soffan och funderade på en promenad i den härliga vintersolen. Så det var bara att dra på sig kläderna och traska upp dit. Och idag var det en sån dag som det gick så himla bra att gå också. Kunde hålla ett hyffsat bra tempo och inga sammandragingar eller tryck på urinblåsan så det var skithärligt. Så det blev till att gå hem sen också (hade tänkt fått skjuts egentligen) så 6 km promenix sammanlagt.
Fast det får jag sota för just i detta ögonblick för ryggen krampar, puh...

Eftermiddagen har bestått av barnmorskebesök och lunch/fika i Månsan med mamma.
Allt såg väldigt bra ut hos bm iaf, nu hade jag ökat 2 cm i magmått, så 38 cm. Bebisen hade även sjunkit ner en del, vilket känns tydligt emellanåt.

Imorrn fm kommer Emma och Emilie hit, det ser jag fram emot! Kramen

Polo - Gina Tricot
Kilklackar - Eurosko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar