Leta i den här bloggen

tisdag 7 februari 2012

DAGEN I BILDER

 Hemma hos Sofie på förmiddagen. Vi fick vara lite barnvakt när hon skulle iväg till barnmorskan. Neo var helt nöjd med det. :)
 Jag tog mig iväg till Västerås mot eftermiddagen. Avnjöt en god fika på mitt kära Waynes. Kan ju vart sista på väldigt länge (ensam alltså).....
......Där läste jag denna klockrena text i en tidning. Nu har ju inte jag sådana dyrgripar som YSL och inte heller har jag tänkt föda i klackar. Men när jag blev gravid bestämde jag mig för att inte överge  mina klackar i första taget. :)
 Inhandlade även dessa Iphone-vantar på Teknikmagasinet. Så slipper man ta av sig vantarna och frysa fingrarna av sig så fort man måste trycka på luren. :)

Känner mig just för tillfälllet jäkligt oinspirerad till att fota outfit-bilder. Bara så ni vet! Kanske inte blir så där överdrivet många fler innan bebisen kommit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar