Leta i den här bloggen

fredag 3 februari 2012

DAGENS

 Poncho - Åhlens, mössa - Cubus, tubsjal - Gina 
 Stickat - H&M, kjol - Lindex, kilklackar - Eurosko

 Halsband - Ur&Penn



Godeftermiddag!

Fick en god natts sömn inatt med närmare 10 h, tror jag. Ibland så... ;) Så idag har dagen varit riktigt kanon.
Vid lunchtid åkte jag ner och mötte upp mamma på stan. Vi lunchade på Akropolis och sen var vi runt i massa affärer. Hon köpte en body till bebisen på Lindex (den lyckades dock hon ta hem upptäckte jag). Jag köpte ett par bebisbyxor också på H&M och även den rosa tröjan till mig själv. :) Trodde inte jag skulle köpa nå mer kläder till mig själv innan bebisen kommer men så blev det både tröjan och pälsvästen. Pälsvästen betalade jag 25 kr för på Kappahl. :) Den var nedsatt till 75 kr och så hade jag en 50 :- rabattcheck som jag utnyttjade, helt perfekt. Nu skulle jag verkligen vilja styla den som på bilderna men jeansshortsen jag har på mig är ju helt uppknäppta så det får vänta. :)

För er som kanske inte sett bilderna från gravidfotograferingen i tisdags så finns dom att kika på här nu. :)
Jag själv fick 49 bilder skickade till mig av Linda. Jättefina! Jag ska välja ut tre av dom så får ni se dom här sen. Jag tror det var iaf en av bilderna hon valt att lägga på sin blogg som jag kommer vilja ha.
Känns verkligen jättekul att jag gjorde det och att man har dom där bilderna att kika på i framtiden. :)

Kram


2 kommentarer:

  1. Men åååå vilka fina gravidbilder. Måste ju vara fantastiskt kul att ha. Vilken fotomodell du är. Sååå snygg :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Taaaack Vivvi! :) Det känns verkligen jättekul att ha dom! Gullis! Kraaam

    SvaraRadera