Leta i den här bloggen

söndag 5 februari 2012

KLASSIKERN IT IS


Jag vet inte om jag skrivit det, tror inte det. Men jag och Emma har bestämt oss för att vi ska genomföra "Tjejklassikern". Vi kommer att börja med Lindingö Tjejlopp som går av stapeln den 30/9 i år och sen måste man ju då göra de andra loppen inom ett år. Så kommer ju då börja med springningen (1 mil), därefter skidor (3 mil), cykling (10 mil) och avslutningvis simning (1 km). Det känns så otroligt roligt att vi ska göra detta ihop och dessutom för mig att ha ett mål att sikta på nu efter graviditeten. :) Känner mig otroligt pepp inför det och blir glad bara av att tänka på det! :)

Har varit en jättebra söndag, verkligen, ihop med Matta och Sofie. Behövdes kände jag... :) Man får så mycket mer energi av att umgås med goda vänner. Efter lunchen i Månsan så åkte vi hem till dom och fikade också så det blev nästan en heldag.
På tisdag får jag träffa Soffan igen för då ska jag och Emma hem dit på förmiddagsfika. Jag vill bara ha saker inbokade känns det som just nu. :)

Ja, ja hoppas ni andra också haft en bra dag! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar