Leta i den här bloggen

onsdag 22 februari 2012

DAGENS MAMMA



Hejsan!

Körde lite blogguppehåll igår som ni alla märkte. Inte av nån särkild anledning utan hade bara en skön lugn dag. Var ut med vagnen själv på förmiddagen faktiskt. Gick en kortare promenad sen in på Coop. Det gick bra och det var helt ljuvligt i den sköna solen och så förbannat himla lätt att gå utan magen (ursäkta språket). Men jag ÄLSKAR att inte vara gravid kan jag säga! :)

Idag har jag fått massor gjort när Himla sov på förmiddagen. Var ner på stan själv faktiskt och införskaffade lite fler amningbehåar. Det var en speciell känsla att va där nere själv. :)
Sen när jag kom hem så dammsög jag av nedervåningen och så rensade jag och Dennis ur våran hallbyrå för Dennis var till Ikea igår och köpte en ny. Vi behöver ha nånting att ha alla barnkläder i nämligen för just nu ligger bara allt på våran bäddsoffa här uppe. Vart riktigt snyggt i hallen med den nya.
Nu sitter vi och inväntar besök från BVC. Ska bli så spännande och se vad hon väger. Med tanke på att allt rullar på så otroligt bra med amningen (peppar, peppar) så borde hon ha ökat. Hon är aldrig kinkig heller så.
Min älskade lilla flicka, hon är så underbar och så duktig.

Efter BVC kommer Dennis moster och kusin och hälsar på också, mycket trevligt! Kram

Tröja - Kappahl (helt grymt att kunna ha denna tröja nu utan att den sätter sig uppe på magen) :)
Kilklackar - Eurosko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar