Leta i den här bloggen

måndag 27 februari 2012

DAGENS MAMMA


Annonsen i lokaltidningen idag. :)

Idag har jag och Hilma fikat på Johanssons för första gången. :) Blev ihop med mamma, Karin, Helena och Theo. :) Både ammade och bytte på henne där (sånt jag nojjar lite över). Allt gick iaf jättebra och hon är så lugn, inte ett ljud säger hon.
Annars har det inte hänt så mycket idag, hade lite besök här på förmiddagen bara av en kompis och hennes son.

Har dock lite ångest i kroppen för imorrn börjar Dennis jobba och det tycker jag känns drygt. Har ju verkligen varit en trygghet att ha honom hemma. Nu får man göra allt själv liksom. Vi ska iaf till bvc på förmiddagen och mamma ska följa med mig så det känns bra. Ska bli riktigt spännande att se hur mycket hon lagt på sig nu. Gick tillbaka och läste från förra veckan och inte hade jag skrivit nåt om när bvc hade varit här inte. Man är väl lite virrpanna. :) Hon hade iaf ökat med 350 g på 6 dar så en mäkta stolt mamma var det då och som hon sa från bvc, - "har mamma grädde i tuttarna?". Man kan ju nästan tro det... ;)

Skjorta - Monki
Kofta - H&M
Kilklackar - Eurosko

1 kommentar:

  1. Vad skönt att allt går bra. Minns när Emilia var sådär liten och hon gick ner i vikt. Usch, det var inte kul alls. Då var man nojig som få...Hon kommer bli en proffsfikare den där lilla donnan tror jag bestämt :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera