Leta i den här bloggen

lördag 9 mars 2013

BLANDAT SNACK

Hej på er!

Soligt härligt väder vi har då! Fast vi sitter inne just nu. Varit på stan tidigare och lunchat med Matta och Sofie, himla trevligt. Köpte mig en liten vinpava till kvällen också. Erik och Karin kommer över på tacos och Mello-kväll! Ska bli så himla kul att se vem vinner. Extra spännande när det inte är nån egentlig förhandstippad heller.

Så himla längesen jag köpte ett nytt lack men nu gjorde jag det häromdan faktiskt. Kändes som en riktigt fräsch färg, gillar namnet också "Macchiato".

Imorse var det även dags att ge sig på "400" igen. Känns som ett sånt grymt bra alternativ att köra hemma när man vill bli helt jäkla urpumpad, haha. Så ja, det var jag när jag var klar. ;)

Imorrn förmiddag tänkte jag vara med på nåt som heter "Idealtidscupen" med IFK Sala. Då springer man en runda på 5-8 km och så ska man gissa innan vad man kommer få för tid. Mer än så vet jag inte just nu. Men det ska bli kul.
Evve, ska du med? ;)
Ha en bra lördag. Ni får en dagens outfit sen också! Kram



2 kommentarer:

  1. Fan Linda - hade jag vetat innan så kanske! (Måste mentalpeppa) Skulle vart skoj! /Evve

    SvaraRadera
  2. Aaaa va synd då Evve! ;) kram

    SvaraRadera