Leta i den här bloggen

lördag 2 mars 2013

DAGENS TRÖTTMORSA OCH LITE MELLOSNACK

Tröja och byxor - Gina T, sneakers - Skopunkten


Tjaba!

Här har ni en sjuuukt trött morsa idag. När jag kom hem vid kvart i ett inatt då var fröken vaken och hade nåt litet speedat race i våran säng. Så där så det känns som överskottsenergin studsar mellan väggarna. Puh! Vi somnade inte förren framåt 2.30 och sen var det slutsovet 6.45. SNARK!

Ingen bra uppladdning inför Mellon, Andra chansen, ikväll. Ja, ja, jag har köpt massa gottigott som nog allt ska hålla ögonen öppna. Och sen vill jag såklart inte missa denna cutiepie ni ser på bilden heller. Hahaha, fy fan så töntigt skrivet av mig. Nej, men jag älskar verkligen Anton Ewalds låt och jag gillar även hans nummer. Snygg dans av tre snygga grabbar. Hehe... Så jag kommer nog t o m rösta ikväll. ;)

Den här Mello-omgången har jag verkligen brytt mig så lite. Det har varit så mycket skit. Kanske lite så att luften gick ur alla efter förra årets framgångar. Men iaf så jag har en chansning nu på vem som skulle kunna vinna och det är han Yohio fast att jag själv gillar David Lindgren bäst. Ja, ja återstår att se...

Först ska vi iaf börja med våran lördagsmiddag, rostfilè, klyftpotte och Dennis underbart goda bea, lääängtar. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar