Leta i den här bloggen

måndag 25 mars 2013

TRÄNING

 En ganska boring outfit vilket gjorde att jag inte orkade engagera mig mer än så här. Men ack så skönt det kan vara med bara jeans och tischa. :) Fint med dammsugaren i bakgrunden också. ;)
 Idag körde jag denna igen. Jag kan säga det om och om igen. Faaaan va jobbigt det är alltså. Jag delar fortfarande upp det så jag kör 25 av varje och 2 varv istället. Men alltså dom där burpeesen, they killing me!!!
 Dagsformen är just nu denna. :)
Här är den riktiga challengen som jag kör. Idag är det 140 st som gäller för mig. Jag har redan gjort 100 så bara 40 kvar. :) Älskar denna utmaning, det är så kul. 
Jag kommer att lägga upp före - och efter-bilder. I hopp om att det kommer synas skillnad såklart. :)


Och så kommer det ett till inlägg direkt efter första. :)
Skulle faktiskt ha lagt upp det förra på förmiddagen men det tillät inte Hilma så då fick det bli nu istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar