Leta i den här bloggen

söndag 24 mars 2013

GÅRDAGS-OUTFITS

 Polo - H&M, byxor - GT, boots - Skopunkten


 Linne och örhängen - H&M, byxor - Lindex, klackar - Deichmann



Så här såg jag ut igår på dan och igår på kvällen. Idag har det varit en mycket bättre söndag än förra söndagen, skönt.
30-årsfesten igår var grymt rolig. Shit vad vi dansade på slutet. Alla var som tokiga haha. Om ni inte sett eller hört talas om "The Harlem Shake" så kika in det på youtube. Man fattar inte grejen med det men är så flummigt så det blir kul. Vi fulade satan till den låten igår. Kan små le fortfarande när jag tänker på det. :)

På eftermiddagen idag var jag Emma och Annika och fikade på Järnvägscafèt, så himla trevligt och supergott. Deras fikabröd faller mig alldeles utmärkt i smaken. ;)
Nu sitter jag och väntar på Dennis som är och hämtar pizza. Denna dag går i nyttighetens tecken...NOT! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar