Leta i den här bloggen

fredag 15 mars 2013

DAGENS OCH GÅRDAGENS

 Randigt från Gina T och jeans Cubus. 

 Hilma ska bara ner, ner, ner. :)

 Jag igår. Märks att håret är mycket kortare nu. Det vill inte riktigt stanna kvar i flätan. :)
Hello!

Äntligen fredag och dags för frisörbesök på eftermiddagen. Ska bli så himla skönt med en uppfräschning. Känna sig extra tipptopp till morgondagens festligheter dessutom. Outfit klar också vilket känns skönt. Dammar av en gammal svart klänning och så har jag köpt nya strumpisar till det. :) Känns som jag skrivit om detta redan men det kanske jag inte har, minns inte? ;)

Ikväll åker Dennis till en kompis i Fagersta så jag blir ensam. Men det kommer bara bli härligt, lite fredagsmys för mig själv. Jag är ju aldrig ensam kvällstid nu efter att Dennis slutat jobba borta. Då ska jag nog passa på att kika på en film. Vi har ju ganska olika smak när det gäller film så då kan jag ju köra på nån "skitfilm" som han uttrycker det. :)

Hoppas ni alla får en härlig fredag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar