Leta i den här bloggen

tisdag 5 mars 2013

DAGENS




Lilla goding-Hilma på Erikslund igår. :) Så himla snygga Nikeskor som hon fick av morbror Erik och Karin i doppresent. <3 i="">

Godkväll!

Blev inte så rolig bloggning från min sida igår, bara ett recept på morgonen liksom. ;)
Nej, men jag och mamma åkte faktiskt till Erikslund vid lunchtid igår och sen var jag så himla trött när vi kom därifrån. Orkade inte ens fota några outfitbilder.

Idag fick det bli i spegeln istället. Men ville visa upp en av tröjorna jag köpte på Gina Tricot igår. Blev en tischa också. Älskar såna här sköna vardagströjor. Kan inte hålla mig ifrån att shoppa jag inte. ;)

Hur går det med plankandet då? Jo nu har jag hållt på i 15 dar med idag och av dom dagarna har jag missat 3. Tredje gången var faktiskt igår. Tänkte kompensera upp det genom att planka två gånger idag istället. Gjorde imorse så jag lär ner nu. Idag körde jag faktiskt den gamla klassiska men inte i tabata utan 3*1 min, vila 15 s mellan. Jag tyckte nog att det tog mer om jag ska vara ärlig.
Har haft lite småont i halsen sen i söndags så jag har inte kunnat springa och så jag har svullat som en jävla galning. Så idag var ångesten total så jag slet mig lös på em och gick 9,6 km, puh. Lättade samvetet lite iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar