Leta i den här bloggen

fredag 1 mars 2013

DAGENS OCH EN PLANKA

 Skjorta - Lindex, jeans - Cubus, boots - Skopunkten, skärp - H&M



 Ännu en plankvariant. Hela tiden pendla höger, vänster ben som ni ser på bilderna. Jag gillar dessa när det händer nåt hela tiden under den aktiva tiden. Jag har sånt dåligt tålamod och tröttnar jäkligt snabbt. Därför gör jag tex aldrig vanlig planka i t ex 1 min x 3, booooring. ;)


Hej på er!

Har inte blivit så mycket bloggande för Hilma har varit krasslig. Hon blev ju förkyld redan i helgen som var och jag trodde verkligen det var på bättringsvägen men icke. När jag var ute och gick med henne i onsdags så fick hon krupp. Inte så roligt. Ringde 1177 och dom fixade en tid åt oss direkt på vårdcentralen. Så jag pinade på dit snabbt som attan. Man blir ju lite smått stressad när det låter så ansträngt i andningen. Väl där så fick hon kortison som gjorde att det hela lugnade sig. Jag har verkligen bävat för att hon ska få krupp för jag tycker det låter så otäckt. Nu har man då fått vara med om det. Jag själv hade det massor som barn, hade t o m ett anfall när jag var 15 (!).
Ja, iaf så är hon mycket bättre nu.

Precis kommit hem från stan, varit på Johanssons med Emma och hennes pojkar och käkat frulle. Alltså denna storm liksom!! Gaahh, inte kul att gå hem. Hilma sover i vagnen så jag ska nog gå ner och surfa lite på paddan. Ikväll ska jag och Emma bli bjudna på tapas hos tjejen som vi ska få hyra lägenheten av i Spanien. :) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar