Leta i den här bloggen

fredag 22 mars 2013

DAGENS

 Tischa - GT, jeansleggings - H&M, boots - Skopunkten


Tjaba tjena hallå!

Sorry för kass bloggning. Men jag har typ inte haft nåt att blogga om eller haft några roliga bilder heller för den delen.
Nu såg jag iaf till att fota dagens outfit. Nyss hemkommen från mamma. Hilma har varit där och så har jag och Sofie lyxat med att käka lunch ensamma på stan. Heeeeelt ljuvligt. ;) Åt på Mat&Prat och det slår då aldrig fel, så grymt god mat, jämt.
Så nu är det två nöjda mammor. :)

Trots en bedrövlig bakfylla i söndags så ska jag ge mig på vinet igen imorrn. Denna gång får det nog bli snäppet lugnare faktiskt. Vi är bjudna på 30-årsfest så Hilma ska sova hos mormor och morfar. Ska bli superkul, alla kommer vara med från vårat kompisgäng. Det var inte igår kan jag säga.
Jag tänker köra på mina kostymbyxor igen men med en annan överdel. :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar