Leta i den här bloggen

måndag 18 mars 2013

DAGENS OCH EN ANDRA UTMANING

 Jag, Elin och Emelie från mammagruppen. Fasen va kul vi hade. :)
 Tröja - GT, byxor - Lindex, sneakers - Skopunkten



Idag fick det bli outfit-bilder i spegeln. :)
Denna måndag har bestått av förmiddagspromenix med vagnen och Emilie-fika på eftermiddagen. :) Alldeles lagom. Jag ska erkänna att jag har varit en riktig fuskare med mina plankor. Har gjort idag iaf men innan det gjorde jag inte på 3 dar, dåligt. Men jag kör just nu en kombinerad utmaning. En s.k squat-challenge. Bara att kika in schemat nedanför. Och den där rumpan skulle man ju icke tacka nej till. ;) Jag är på dag 4, alltså vila. :) Kram på er!



PS: Blev tvungen att kika på mitt schema jag har på luren och det stämde visst inte riktigt överens med detta. Men väldigt snarlika. La nämligen upp det andra schemat på min Instagram förra veckan och jag vill inte förvilla nån som läser både bloggen och följer mig på Insta. :) Så då vet ni. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar