Leta i den här bloggen

söndag 17 mars 2013

GÅRDAGENS

 Klänning och halsband - H&M, strumpisar - Lindex, klackar - Deichmann



Som vanligt när jag går all in så blir jag så bakfull så det finns inte på kartan, gaaaah! HATAR det!!
Trist att inte ens komma utanför dörren när det varit så fint väder, suck.
Men oj, va roligt jag hade igår. Jag dansade så himla mycket på hottan och det är ju då det är som allra bäst.
Och våran mammafest vart helt perfekt. Tacos massa snack och lite dans på slutet. :)
Nu vankas det hemgjord hamburgare, fan va jag ska svulla. Kram

2 kommentarer:

  1. Såååå snyggt! Vilken kalaspingla :) Hoppas ni hade kul igår. Var lite avis på alla som skulle ut men har man sjuka små och är ensam över helgen så har man inte så mycket val :(

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Taaaack gulliga du! Vi hade det superkul verkligen, det var en lyckad kväll. Synd bara att man ska må som ett arsel dan efter. :( Så trist att dom blivit sjuka igen. Kram

    SvaraRadera