Leta i den här bloggen

onsdag 27 mars 2013

SOFTAR

Idag ville jag bara sitta i soffan och soooofta när Hilma sover så det är precis vad jag gör. Sitter och surfar runt på paddan. Älskar att kika kläder och skor. Men nej, nej inga klick för mig inte. :(

Idag blir det lunch hos mamma och därefter fika hos Emilie. Bra onsdag.
Torsdagen kommer bli än bättre. Mammaträff på fm. På eftermiddagen fika på stan ihop med min fina Flink och hennes norska pöjch. Fasen va jag träffar henne sällan alltså. Men hon bor ju långt bort så det är inte så lätt.
Torsdagen avslutas sedan med middag på Mat&Prat med lite andra tjejkompisar! Lovely helt enkelt! Kram

PS: Jag sprang milen igår. Va inte igår kan jag säga men det gick kanon. Det jobbiga var bara att när jag var klar hade jag inte gjort en enda squat av dom jag skulle göra (150 st), gaaah! Så det var bara att sätta igång. Gjorde 100 st direkt efter löpturen. Sen resterande 50 precis innan sängen. Mina knän idag, aj aj aj. Och då har jag 160 squat på schemat idag, puh! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar