Leta i den här bloggen

söndag 21 november 2010

20101121

Love you, girls...

Åhhh, va dåligt av mig. Jag har inte en enda bild från igår. Inte på min outfit inte på några av mina vänner. Skittråkigt känns det idag när man ska blogga och inte har nåt att visa.
Jag kände mig verkligen supernöjd med kläderna också. Jag fotade mitt handsmycke nu iaf så får ni se de, gillar det jättemycket och sjävklart hade jag det igår.

Det var iaf en väldigt bra dag igår, den gick i ett kan man säga. Direkt efter jag slutat jobbet var det bara hem och byta om och sen iväg till kyrkan på dop. Åhhh, lilla Neo, så himla söt och fin.
Efter dopet blev det mat, fika och paketöppning.
Av mig och Dennis fick Neo den fina speldosan som ni ser på mellersta bilden. Beställt den från prydnadstorget.se. Man skruvar upp den så spelar den "Du är mitt solsken" och så yr det snöflingor. Han verkade gilla den för han satt och kikade hela tiden. =)

Ja, sen var inte hemma förren 18.30 så då var det bara att snabbt fixa sig och så iväg till Berga på fest. Kameran var kvar i bilen efter dopet så det va väl lite därför också som det inte blev någon bild... Jag körde iaf på mina nya byxor med svart spetströja, plattat hår och röda läppar. Fast dom där röda läpparna hade jag bara på förfesten för sen när jag skulle måla på nytt på hottan så hade jag tappat läppstiftet. =(

Blev ju så glatt överraskad också för när vi va hemma hos Berga så dyker helt plötsligt Maria upp. Hon hade inte sagt ett ord och jag hade verkligen tjatat på henne att hon skulle med och hon sa bara nej. Så jag blev ju jätteglad och dessutom så kom Sofie också. Hon hade sagt att hon kanske skulle med med ville inte lova nåt så kom hon. Vi har nog inte festat ihop på minst två år kom vi fram till... Vilken kväll!!

Är ledig imorrn så kanske jag kan visa min outfit från igår då. =) Oj, va mycket jag skrev, märks när man inte skrivit på ett tag... Ha en fortsatt bra söndag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar