Leta i den här bloggen

lördag 6 november 2010

DAGENS




Hejsan!

Blev inget bloggande på hela dagen igår, hade verkligen fullt upp.
Först jobbade jag sen var det bara hem och göra efterrätten för kvällen, dammsuga och så hann jag med 5 km löpning också.
Vi hade en jättetrevlig kväll och vi skildes inte åt förren 1.00 inatt. =)
Så lite tärd är man allt idag.
Jag och Dennis har nyss varit på stan med Erik och Karin och fikat.
Nu ska jag ta en promenad i solen.
Ser ni att mjukisbrallan åkte på idag också, haha...
Sjävklart fick man ju en "fin" kommentar av en polare på stan också (vilket jag nästan hade räknat med).
-" Nu har du nog glömt sätta på dig ett par byxor över långkalsongerna!". Ja, ja Bergek!

Kappa - Lindex
Polotröja och byxor - H&M
Kilklackar - Nelly (ont i fötterna fick jag) =(

2 kommentarer:

  1. Måste nog hålla med din polare för det ser inte bra ut tyvärr.... Du passar bäst i annat.

    anna

    SvaraRadera
  2. Tack för en ärlig kommentar! :)

    SvaraRadera