Leta i den här bloggen

söndag 14 november 2010

VINTERHALVAN

Håller på att torka bort handsvetten, tror jag... =)
Här upptäcker jag att Dennis står på bron och fotar mig, hade inte en aning och blev jätteglad!


Pigg och glad efter ca 13 km!
Är det vintermara så är det...

Helt klart värsta biten på banan. Uppför mot gruvan.
3 grader och karln springer i shorts och t-shirt, brrr...
Bara några meter kvar till mål! Jäklar va nöjd jag var! =)

Godmorgon på er!
Sitter i soffan, ätit frulle och kikar på Nyhetsmorgon!
Har nog sovit 10 timmar inatt, så jäkla skönt!
Har bara lite ont i benen idag mot igår kväll. Shit, gjorde så ont i knäna varje gång jag skulle resa mig, bara att lyfta benen var en pina. Idag är det träningsvärk baksida lår, hihi...

Idag blir det att fira farsdag. Ska dit lite senare mot kvällen. Innan det blir det herrmatch i Idrottshallen med fina Sofie och gulliga Neo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar