Leta i den här bloggen

måndag 29 november 2010

HOT OR NOT?




Fick hem klänningen idag som jag beställde från Nelly.
Jag är ytterst tveksam... Det är sånt där hemskt material i den. Så fort jag bara tar i den så sprakar det och den slickar sig runt benen och om arslet. Kan man ens göra nåt åt sånt?
Får för mig att det kanske blir bättre med ett par strumpbyxor men orkar inte testa...
Ser jag mest töntig ut i den? Behöver någons åsikt, tack!

Btw, så mycket bättre det känns med håret nu iaf! =)

1 kommentar:

  1. Jag tycker den var jättesnygg. Tänk lite accessoarer till. Kanske ett glittrigt halsband, skärp kanske och snygga strumpbyxor så ska du se att det känns annorlunda. Ett tips om du tycker den slickar sig, ha en underkjol under. Har jag testat på sån typ av material och det funkar. Tunn tyll eller liknande.
    Har du gjort en Brasilian Blowout i håret? Assnyggt. Väldigt avis på ditt fina hår :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera