Leta i den här bloggen

måndag 15 november 2010

BLANDAT

Hahaha, fasen va snygg man va i lördagskväll. Dennis var bara tvungen att fota mig, sa han och efter han gjort det sa han bara: -"Linda - 200 kg". Hahaha.....
Lördagsmiddagen, heltstekt fläskfilè, egengjorda strips och trattkantarellsås, mums!
Dennis och Aston myser på mattan!

Hejsan!
Var så in i bomben trött när klockan ringde idag men drog mig upp ur sängen. När jag precis ätit frukost klart får jag veta att jag blir ledig idag för min brukare är sjuk. Ja, ni förstår ju säkert hur jag tänkte då, haha...
Men nej, inte kunde jag gå och lägga mig igen inte.
Jag ska kika på underbara "Something`s gotta give" med Diane Keaton och Jack Nicholson, jag äääälskar den filmen!
Sen måste jag fasen boka en slingtid idag, jag avskyr utväxten som jag skaffat mig... Hej!

3 kommentarer: