Leta i den här bloggen

torsdag 11 november 2010

BLOGGLÄSNING


Hejsan!
Har jobbat dygn tills imorse därav uteblivet bloggande.
Nu är det ju vinter hörrni! Speciell känsla att bo i hus, allt blir genast mycket mysigare. Nästan så jag längtar efter att få adventspynta nu... =)

Tänkte dela med mig av dom bloggar jag läser dagligen!

1. Elin Kling, så klart! Sveriges största modeblogg!

2. Frida Farhman. "Down to earth"-tjej som snart, tillsammans med sin syster Sofi, kommer med en tv-serie som heter Stylisterna.

3. Kenza. Modell, designat skor och skinnjackor för Jofama och kör just nu egen webb-tv show med Tyra Sjöstedt.

4. Marcella bloggar för Metro. Tjej med speciell klädstil som gör att man inte tappar intresset.

5. Columbine Smille. Häftigaste namnet och en riktigt snygg tjej som jobbar ihop med Elin Kling. Riktigt träffsäker när det gäller stil.

6. Ellinor. Precis gått ut skolan som utbildad frisör. Syr mycket egna kläder och gör egna smycken. Duktig på frisyrer, sminkning och gör fina naglar.

7. Sandra Nilsson. Bor i Norrköping i en villa som jag och Dennis från början tänkte bygga här i Sala. En blandning av hennes familjeliv, shopping och inredning.

8. Vivvi Molin. Salatjej och kompis till mig som älskar märkeskläder som Odd Molly och G-Star. Laddar upp många dagens-outfit bilder, vilket jag gillar! ;)

1 kommentar: