Leta i den här bloggen

torsdag 18 november 2010

I LIKE THOS BOOTS




Sorry hörrni, kass uppdatering... Jobbade dygn igår tills imorse och på förmiddagen drog jag till Västerås med mamma.
Åhhh, som jag spanat och testat skorna jag har på mig och idag var min kära mor så snäll och köpte dom åt mig! =) Skopunkten it is...
Sjalen och ringen jag har på pekfingret är också nytt från Gina Tricot.
Men nu kom jag på att jag glömt kolla brevlådan, har nog antagligen fått armbandet från StyleByTyra också.

Imorrn är jag också ledig och då ska faktiskt träffa Flinken här i Sala på eftermiddagen, mycket trevligt!
På lördag jobbar jag 9-14 sen kl.15.00 är det dop för underbara lille Neo. På kvällen blir det partaj hos Berga och jag har ett par nya byxor, svarta. =) Ska testa lite överdelar får vi se vad det blir. I mitt huvud tänker jag röda läppar, plattat hår, svart spets...

1 kommentar:

  1. Hola! Du får visa lite bilder på dina partyoutfits så man får lite inspiration. Ska ju ut med tjejklubben och man ska klä sig "rockigt". Har total torka på idéer just nu. Såg en klänning idag som jag provade....maybe...sen har de ju massa snyggt på IS...var där också och rekade idag.:-) Jag är för party-oerfaren nuförtiden helt enkelt
    Ses i vimlet på lördag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera