Leta i den här bloggen

tisdag 30 november 2010

DAGENS


Hej hopp!
Sitter med träningskläder på, lite halvskakig i ben och armar efter lite styrketräning.
Blev aldrig nån löptur igår utan tog mig en promenad istället, väl påklädd med termobrallor och allt. Då funkade det hyfsat.
Köpte mig ett par riktigt bra löpartights igår som är ordentligt fodrade fram så imorrn måste jag bara testa dom.

Idag har jag varit en sväng i Västerås och inhandlat lite julklappar, inte så mycket annat som hänt faktiskt...
Jag ska se till att försöka få upp bilder från i lördags också, har liksom glömt bort det lite. =) Kram!

PS: Vivvi, jag hade inte gjort en sån där "Brasilien Blowout" i håret igår. Har hört och sett det men jag var ju nyfixad hos frissan så det var väl därför. =) Tack för tipset om klänningen, ska nog testa! ;)
DS.

Tröja - Gina Tricot
Leggings - Lindex
Skor - Skopunkten

1 kommentar:

  1. Tänk vilken tur du har som har sånt hår utan Brasilian Blowout. :-)Hade nog fått göra typ dubbla doser om jag haft långt hår ha ha, med mitt svinto
    Kram

    SvaraRadera