Leta i den här bloggen

måndag 1 november 2010

MIX

Nathalie och Viggo från i lördags när vi firade att Nattis fyllt 1 år!
Jag och Karin från i lördags.
Jag och Karin shottar på hottan! =)
Jag och Aston var väldigt trötta igår kväll. Kan vara så att Aston är världens bästa katt!
Från min eftermiddagspromenad, vilken himmel!

Hejsan!

Här får ni lite blandat från min lur igen.
Skapligt skön promenad jag var ute på här på eftermiddagen. Man mår sååå bra av frisk luft!
Nu håller jag på och bakar bullar!

4 kommentarer:

  1. shit vilken kass fotograf som tog shot kortet! ;=)
    (om det nu var det!)

    SvaraRadera
  2. Haha bilden du tog Evve fick inte ens bli med! ;)
    Väldigt suddig... :))
    Men mina var inte så mkt bättre heller så!

    SvaraRadera
  3. ha ha så pass...;)

    SvaraRadera
  4. iPhone kanske inte är ngt för mig ändå! :P
    eller iaf inte blandningen mellan iPhone och alkohol!

    SvaraRadera