Leta i den här bloggen

tisdag 23 november 2010

DAGENS




Påbylsad liten Neo, så söt.

Hello!

Idag har jag på förmiddagen varit hos mamma och kikat lite tapasrecept. Ni som följt bloggen ett tag kommer kanske ihåg att vi hade en s.k "reunionfest" förra hösten med mitt gamla innebandylag.
På lördag är det dags igen... =) Och denna gång ska vi vara hemma hos mig. Ska bli så jäkla kul att träffa alla igen.
Vi ska ju då ha lite knytis och då har vi bestämt oss för att göra tapas.

Efter mamma mötte jag upp Sofie och Neo för lite lunch på Johanssons, även Emma och Viggo slöt upp efter ett tag. Neo är så go så jag kan äta upp han. Han är så jäkla coollugn hela tiden, inge gnäll på den bebisen inte. =) Sofie berättade att han hade somnat när han låg och lyssnade på speldosan häromdan som han fick av oss... =)

Satans vidrigt väder då, fan höll på att börja tjura när jag cyklade hem från stan, stod ju nästan still för att det var sån motvind. Ska den där "snökanonen " komma hit eller?? Hope not... Chippen!

Kofta - Gina Tricot
Jeansleggings - KappAhl
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar