Leta i den här bloggen

lördag 13 november 2010

FRÅN IGÅR


Började så här. Tyckte inte det kändes helt okej med bara skjortan. Anledningen? Låren ser för tjocka ut.
Ni får ursäkta det skitiga golvet, meddraget damm från "renoveringsrummet". =)
Sen fick det bli med ett svart fodral under och uppknäppt skjorta. Kändes som nåt saknades.
Skinnrosett från Glitter fick hålla håret på plats.
Till slut fick det bli så här. Adderade halsband från KappAhl så blev jag hyffsat nöjd! ;)

Hade lite svårt att bestämma mig hur jag skulle ha igår kväll innan jag drog på tjejmiddag.
Så jag fotade alltihopa så fick ni se... =)
Vi hade verkligen jättejättetrevligt. Pratade och pratade och pratade och sjävklart massor med skratt. Mina tjejer.... =) Blev aldrig något fotande dock, synd.

Nu hörrni ska jag berätta. SATAN va ont jag har i mina ben för jag har faktiskt sprungit min första halvmara idag!! *SÅ STOLT*
21 km och sluttiden blev 2.05. Jag bestämde mig sent igår kväll för att efteranmäla mig idag så det gjorde jag.
Jag trodde verkligen inte jag skulle orka springa hela tiden men det gjorde jag.
I ett väldigt lungt tempo dock så jag skulle orka.
Är helt slut nu faktiskt så ikväll blir det lungt, lugnt, lugnt. Jag och Dennis ska bara laga god mat och kolla på bästaste programmet just nu "Så mycket bättre". Och jag ska moffa massvis med smågodis. =) Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar