Leta i den här bloggen

söndag 7 november 2010

SKÖNA SÖNDAG

Så otroligt fin dag!
Dennis tyckte jag såg ut som en knäppskalle när jag skulle gå iväg med mössa OCH solglasögon. Fasen, soligt och kallt om öronen, då måste man se ut så här. =)



Ja, man kan ju få en söndag att bli riktigt bra faktiskt.
Efter promenaden som blev 1 h 45 min så fixade jag i ordning mig och så åkte jag och Dennis upp till Månsan och fikade. Sen blev det handbollsmatch i Idrottshallen med Emma och Emilie.
Promenaden hem därifrån var minst sagt kylig, brrr...
Trevlig söndagkväll på er!

Skinnjacka och stickat - H&M
Sjal - Gina Tricot

2 kommentarer:

  1. Gud va du är duktig som är ute och går jämt.
    Vart kommer all din energi ifrån???? ;)

    Kram Cicci

    SvaraRadera
  2. :) jag älskar verkligen att va ute och få frisk luft men sen lär jag hålla igång mycket för att jag ska kunna stoppa i mig allt godis och fikabröd som jag gör! ;)

    SvaraRadera