Leta i den här bloggen

tisdag 2 november 2010

PROJEKT...




....renovering av övervåning: SOVRUM!

Jag blev helt ledig idag också för min brukare skulle till läkaren.
Skapligt skönt, varit ledig nästan en vecka i sträck nu. =)

Så idag har vi tagit tag ordentligt i att riva ner tapeterna i ett av rummen på övervåningen.
Vi har vårat sovrum nere i dagens läge men har nu bestämt oss för att flytta upp.
Vi vet inte än vad vi ska ha för färg på väggarna. Golvet är dock klart, rustik ek och det blir det på hela övervåningen.
Va roligt det känns att ha dragit igång med detta. Klart det är jobbigt men det kommer nog bli så bra i slutändan. =)

Ska nog ut och löpa lite nu, blev bara 1 dag förra veckan (dåligt). Sen åker jag en sväng till Västerås med hon jag är kontaktperson åt. Jag ska lämna tillbaka skjortan jag köpte på Vero Moda. Kändes så bra när jag testade den i butik men när jag testade den hemma i lördags, icke bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar