Leta i den här bloggen

tisdag 31 januari 2012

FIKA 1 OCH 2


Hejsan!

Fotosessionen gick jättebra idag. Lite kallt mot slutet bara då vi var ute hela tiden och jag var ibland utan jacka. Men det ska bli så spännande att se resultatet. :)
Hade bestämt mig för att åka ner till Cafè Dreambook efter jag var klar (ett cafè jag varit på endast 3 ggr här i stan och det har ändå funnits bra länge nu). Hade sett i tidningen att dom hade haft stängt en tid här för dom har renoverat och så var det lite nytt utbud tydligen. Man kunde göra sin egen subway bl a. Så jag tänkte, varför inte. Men när jag kommer ner då är det fortfarande stängt p g a sena leveranser och personalbrist eller vad det stod. Äh, skit också. Då gick jag till Johanssons och drack varm choklad, åt en smörgås och läste en tidning istället.

Var fortfarande väldigt frysen när jag kom hem sen så en lång, varm dusch blev det. Köpte hem semmelbullar igår så jag gjorde i ordning en semla till eftermiddagskaffet, gött. :) Nu har jag precis stoppat in en gigantisk form med kålpudding i ugnen (första gången jag gör det). Ska bli spännande att smaka sen. Får se om jag hinner äta innan frissan dock, kanske får äta lite fruktsallad nu istället så står jag mig ett tag så får jag äta mat senare. Bla bla bla vad jag svamlar nu. Ja, ni får väl se resultatet sen eller imorrn. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar