Leta i den här bloggen

söndag 6 maj 2012

20120506


 Skinnrosett från Gina Tricot.
Kvalitetstid på eftermiddagen! "Chic" och kaffe, gött!

Godkväll!

Passar på att blogga nu när Hilma sover för natten. Lär gå och lägga mig jag å för nu är jag lite trött i ögat.
Hade iaf en mycket bättre natt inatt så har känt mig pigg hela dan.
På fm var jag ner till lekparken och hängde med Emma och Emilie. Vi drack kaffe och snackade lite medans deras barn lekte.

När jag kom hem sen hade Dennis fixat massor på våran altan. Det blev så grymt jäkla bra, jag har en händig karl jag. Kan fota lite imorrn kanske så ni får se.
Lite senare på em drog jag ut på en löprunda. Blev 4,6 k idag och det gick bra. Tempo 6.30 min/km. Känner mig dock väldigt utpumpad efteråt men jag älskar känlsan!

Nej, nu blir det sängen! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar