Leta i den här bloggen

fredag 18 maj 2012

DAGENS

 Skjorta - Monki, leggings - H&M, halsband - Kappahl
 Men visst är vi väl ändå för söta idag jag och Hilma? :) Kul att kunna matcha. 

In med magen och gömma höfterna så gott det går så vågade jag faktiskt visa min nya bikini från H&M på. Blir himla glad när saker sitter bra när man kör på postorder. :) Men jäklars vad blek man är, hua. Skulle faktiskt kunna tänka mig att solduscha mig strax innan bikinsäsong. Kan ju vara nåt! 
Lite mer träning på denna kropp så kommer jag förhoppningsvis känna mig något så när bekväm på stranden i sommar. 
Trosa 99 kr, bh 129 kr.

Haft en mycket trevlig fredag med lunch hos Johanna ihop med Svärd, Norpis och Helène och barn. Efter det blev det fika på Johanssons med Dennis. Där har dom gjort om totalt och det är sååå fräscht. Känns knappt som man är i Sala och fikar. ;)
Ikväll blir det tacos och Let`s dance. Imorrn får vi grillat hos mamma och pappa, det gillas! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar