Leta i den här bloggen

tisdag 22 maj 2012

MYCKET NÖJD TJEJ

 I solstolen igår, lovely!
Så himla fin bild på min fina mamma och fina Hilma igår i Västerås innan start! 

Den adrenalin-kicken jag hade igår när jag åkte hem från Västerås var helt sjuk. Jag var såååå nöjd och så himla glad. Mitt mål var att komma under 30 min och så sprang jag på 29.02!! Snittade 5.51 min/km.
Men det var bra tungt ungefär halva loppet in. Mådde lite illa och så fick jag lite håll men sen släppte det och jag kunde t o m spurta litegrann sista biten. :)
Det har känts jättebra i kroppen efteråt också, inget ont nånstans.
Det var en helt perfekt em/kväll. Hilma skötte sig exemplariskt med mormor och vädret var ju kanon. Ammade 18.45 och starten gick 19.15 och hon hade inte sagt ett knyst under tiden jag var borta. Underbara flicka! :)

Idag har jag och Emma varit på frulle hemma hos Emilie, supertrevligt.
Nu har jag precis kört lie coreövningar här hemma så nu ska jag duscha sen går jag och Hilma ner på stan och fikar ihop med tjejen jag är kontaktperson åt. 
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar